Experience 5: Kuala Lumpur by night

17 mei 2011 - Kuala Lumpur, Maleisië

De laatste experience al weer: Kuala Lumpur by night.

Onze laatste bestemming van de studiereis hebben we ook bereikt: Kuala Lumpur.
Voor deze laatste experience hebben we twee bezienswaardigheden in petto: een helikoptervlucht ove Kuala Lumpur en een bezoek aan een skybar op de 33e verdieping van een hotel. Ook deze experience zal wederom 's avonds plaats vinden om deze experience nog meer tot een beleving te maken.

IMG_0902Eenmaal aangekomen bij het vliegveld genaamd: Lapangan Terbang Sultan Abdul Aziz Shah, kregen wij helaas te horen dat we niet de vliegbasis zelf op mochten. Wel hebben wij een medewerker gesproken die het een en ander kon uitleggen. Zij vertelde dat het wel mogelijk is om 's avonds helikoptervluchten te maken en dat dit een spectaculair uitzicht geeft over Kuala Lumpur. We moesten het dus helaas doen met de beelden die we konden schieten vanaf  de terminal zelf. De helikopters die klaar stonden om te vertrekken waren al de moeite waard om te zien evenals de verschillende privevliegtuigen.

Lichtelijk teleurgesteld vertrokken we naar ons volgende punt, een heuse Sky Bar. Eenmaal in hetIMG_0919 goede gebouw, het Traders hotel, mochten we direct doorlopen naar de liften en naar naar boven, naar de 33e verdieping. Toen wij de lift uitstapten waren we de teleurstelling van die ochtend alweer vergeten. We kwamen namelijk uit bij een indoorzwembad, compleet met poolbar en diverse zitjes met uitzicht over Kuala Lumpur en de Petronas Twin Towers. Dit maakte onze hele dag weer goed en zorgde voor uiteindelijk toch een geslaagde experience!

Team 16.